Reklamacje
-
Towar powinien zostać dokładnie sprawdzony przy odbiorze.
-
W przypadku zauważenia braków lub uszkodzeń, prosimy o zażądanie od kuriera spisania protokołu szkody oraz pozostawienie Państwu jego kopii.
-
Należy także niezwłocznie skontaktować się z naszą firmą w celu rozwiązania problemu. Protokół szkodowy zaleca się spisać w dniu otrzymania przesyłki.
-
Jeśli napotkają Państwo trudności w weryfikacji stanu towaru lub kurier odmówi spisania protokołu, prosimy o zapisanie danych kontaktowych pracownika firmy przewozowej – imienia, nazwiska oraz numeru telefonu, a następnie przekazanie tych informacji naszemu pracownikowi.
-
Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie Master-Trade.pl objęty jest gwarancją przez co najmniej 24 miesięcy od daty zakupu.
-
Reklamację należy zgłaszać bezpośrednio do sprzedawcy, którym jest Master-Trade.pl. Można to zrobić drogą mailową, wysyłając wiadomość na sklep@master-trade.pl,telefonicznie lub pocztą tradycyjną na adres firmy.
Serwis i reklamacje
Tel: 573-270-400
E-mail: sklep@master-trade.pl
W celu zgłoszenia reklamacji, klient zobowiązany jest dostarczyć reklamowany produkt na własny koszt pod poniższy adres:
MASTER-TRADE
Jędrzejów Nowy 99
05-306 Jakubów
Polska
Odstąpienie od umowy
Formularz odstąpienia od umowy